Sapun natural, parfum solid natural, exfoliant. Produse cosmetice 100% naturale.


Produse cosmetice 100% naturale. Sapun natural, exfoliant, parfum solid, creme pentru ingrijirea tenului si corpului -
apasati aici

Pagini

luni, 4 octombrie 2010

Demachiant natural

Sursa fotografiei
Fotograf

Folosind de foarte mult timp diverse uleiuri vegetale consider ca acestea sunt excelente pentru demachierea si hidratarea tenului. Uleiurile vegetale sunt de multe ori preferate de esteticienii profesionisti.
De-a lungul timpului uleiul de migdale dulci presat la rece a devenit preferatul meu.
Este un demachiant excelent, 100% natural si accesibil. Este considerat un ulei neutru, care poate fi folosit pentru orice tip de ten, chiar si cel sensibil. Se absoarbe usor, are un miros placut aproape insesizabil, si cel mai important hidrateaza intens.
Se aplica pe tenul uscat sau umed, dupa preferinte.

Nota: a se testa si a se folosi cu grija de catre cei care prezinte alergii la nuci (sau alte alimente asemenea: migdale, alune si alune de padure)

2 comentarii:

  1. eu m-am indragostit de jojoba. Pielea fiului meu cu DA e multumita si hidratata si erutpiile cutanate stau pe loc

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sunt un fan ulei jojoba! Exista mai multe uleiuri minunate. Rosa Moschata, Jojoba, Macadamia, Camelia, etc. Sper sa am timp sa povestesc despre ele. Fiecare ten prefera unul sau altul in functie de gradul de absorbtie si efecte.

    RăspundețiȘtergere