Sapun natural, parfum solid natural, exfoliant. Produse cosmetice 100% naturale.


Produse cosmetice 100% naturale. Sapun natural, exfoliant, parfum solid, creme pentru ingrijirea tenului si corpului -
apasati aici

Pagini

luni, 24 ianuarie 2011

Sapunul natural Calendula


fotografie: www.reverto.ro
fotografie: Country Living

Toate mesajele de apreciere ale clientelor noastre sunt minunate. Ne fac ziua mai frumoasa!

Chiar daca pastrez confidentialitatea corespondentei cu clientii, de data aceasta am cerut voie sa public un mesaj care nu numai m-a bucurat, dar m-a facut sa visez la un spatiu minunat ... atemporal ... plin de lumina, perfect pentru un rasfat natural.

"Despre sapunul calendula.

Cand am deschis pachetul, bucataria a fost invadata de un miros amestecat: putin dulce, putin lemnos, ceva astringent, usor aromat.
Nu era prima data cand primeam pachet. Dar era prima data cand il deschideam eu.
Am ezitat sa scot sapunul si am ramas cateva clipe invaluita in aburul acela fin.

Muchii si linii neclare, culoare de ceara, petale incremenite in ceata, galben portocala, miros suav de toamna, de flori uscate in pod...
Era ca si cum priveam lumina ce se revarsa incet si calm in camera, dimineata. Intr-o camera din aceea cum vedeam in fotografiile publicatiilor mondene, cu patul acoperit cu cearceafuri din bumbac dantelat si un maldar
de perne de diferite marimi asezate strengareste langa spatarul patului. Am avut placuta surpriza sa constat ca are o consistenta perfecta care nu transforma patratul acela de lumina calda in ceva inestetic de cleios si  cremos iar spuma ... ii las pe cei care nu au incercat pana acum acest sapun sa descopere ei.

Las la o parte invataturile firmei despre ce e sanatos si frumos si spun doar ca este un lucru mic care-ti indulceste sfarsitul de zi, intr-un timp si spatiu atat de gri.
Minunat.
Cu adevarat, felicitari.
I."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu