Sapun natural, parfum solid natural, exfoliant. Produse cosmetice 100% naturale.


Produse cosmetice 100% naturale. Sapun natural, exfoliant, parfum solid, creme pentru ingrijirea tenului si corpului -
apasati aici

Pagini

luni, 23 aprilie 2012

Les salons du palais royal





Dupa Sarbatoarea de Paste m-am incumetat sa las Reverto pe mana ajutoarelor mele (s-au descurcat minunat) si sa ma desprind de toate listele interminabile "de facut". Asa ca am facut o lista noua "de vazut" si am plecat entuziasmata pentru cateva zile la Paris.
Musee d'Orsay cu minunatele picturi impresioniste, Louvre, Fragonard cu muzeul parfumului si desigur Les salons du palais royal unde aveam sa admir parfumurile Serge Lutens.
Am aflat de universul Serge Lutens acum mai multi ani, cu un parfum primit cadou Miel de Bois, desi nu este unul dintre preferatele mele Serge Lutens, este totusi responsabil pentru descoperirea si atractia mea catre aromele lemnoase.

Les salons du palais royal este situat la cativa pasi de Louvre, aproape si totodata foarte departe de agitatie si suvoaiele galagioase de turisti.
Sub arcade, in partea stanga insiruite gradinile si ploaia, iar in dreapta boutique-ul Serge Lutens intr-un decor magic, atemporal, in culori violet cu accente burgund, un decor ideal pentru aromele intense Sege Lutens si povestea lor.
A fost greu sa decid, am mirosit toate aromele de pe blotter si din pacate nu am avut suficienta piele pentru a le incerca pe toate :) M-a influentat si frigul si ploaia de afara fiind atrasa de Feminite du Bois si Jeux de Peau. Nu am ratat Tubereuse Criminelle, Ambre Sultan, Datura noir si mi-am imbogatit colectia cu Mandarine-mandarin si Feminite du Bois.
Chiar daca preferati parfumurile din esente naturale, experienta parfumurilor Serge Lutens este magica, contribuind la imbogatirea universului olfactiv si culturii parfumului, de neratat cand sunteti in Paris.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu