Sapun natural, parfum solid natural, exfoliant. Produse cosmetice 100% naturale.


Produse cosmetice 100% naturale. Sapun natural, exfoliant, parfum solid, creme pentru ingrijirea tenului si corpului -
apasati aici

Pagini

duminică, 6 decembrie 2009

Am participat la Art Boutique Sibiu

imagine: www.artboutique.lx.ro





Atmosfera minunata, intr-un loc incarcat de istorie, un loc simbolic pentru sibieni ne-a facut mandri ca am fost acolo si am participa la targul de Mos Niculae, care a deschis sarbatorile de iarna.
Ne-a impresionat Turnul Sfatului in interiorul careia a avut loc targul Art Boutique asa ca vreau neaparat sa povestesc despre acesta.
Turnul Sfatului este prima oara mentionat in documentele istorice in 1224 – 1241, si si-a primit denumirea pentru ca era situat langa cladirea unde se aduna "Sfatul orasului". In trecut Turnul a fost folosit ca punct de observatie in caz de incendii, fortificatie, arest sau muzeu de stiinte nationale. In prezent Turnul Sfatului este un muzeu.
Turnul are o inaltime echivalenta a unei cladiri cu sapte nivele, iar pentru a ajunge la ultimul nivel trebuie sa urci pe niste scari dispuse concentric (un efort care testeaza rezistenta fizica :), am avut noroc ca am expus doar la etajul 2). Fiecare etaj ofera vedere in exterior, dar cea mai frumoasa panorama asupra Sibiului este cea din varful Turnului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu